Thursday 27 July 2017

Modelo De Página De Destino De Forex


A lista final de modelos de página de destino livre de LeadPages Por Clay Collins Ao longo dos últimos dois anos no LeadPagesreg, weve fez muitos modelos de página de destino livre para o público. Encorajo-vos a analisar estes modelos, a aprender sobre eles e a transferir qualquer (ou todos) deles para utilizar no seu próprio site. Você precisará fazer alguma codificação ou entregá-los ao seu desenvolvedor web para personalizá-los para si mesmo. Ou, claro, você pode se inscrever para uma conta LeadPagesreg e obter acesso imediato a esses modelos e mais de 100 mais dentro LeadPagesreg. Você será capaz de personalizar e publicar qualquer modelo sem nunca ter que tocar em uma linha de código para que você economize uma tonelada de tempo e dinheiro. Aproveite esses modelos Modelos de página gratuitos de LandingSqueeze: Baixe a página de destino do Facebook Melhor Se você já usou o Facebook para seu negócio, você precisa usar esta página. Esta nova página comprovada é projetada para obter mais fãs no Facebook, enquanto você cria sua lista ao mesmo tempo. Na verdade, é o layout exato de uma página que o cliente do LeadPages Brian Moran usado para gerar 350K fãs do Facebook, e 200K leva no Facebook. Esse número é enorme Você tem que usar esta página se você está gerando leads no Facebook Você pode publicá-lo em sua página de fãs no Facebook como uma guia do Facebook para começar a utilizar o Facebook como uma fonte válida gen gen. Assista Tutorial Faça o download de um simples, mas elegante Lead Gen Page Classy. Elegante. Simples. Alta conversão. Isso é como nós descrevemos este molde bonito. Criamos esta simples página de geração de leads para orientar seus visitantes exatamente onde você quer que eles vão para opt-in para sua lista. Esta incrível página gen gen apresenta design exclusivo e setas sutis para dar às suas páginas um olhar sofisticado Web 3.0 enquanto apontando as pessoas para clicar e opt-in. Assista Tutorial Baixe o modelo de página de lançamento (Free Report) Se você tem um ímã de chumbo você está dando afastado como um relatório, gráfico de informação, vídeo, etc este modelo funciona incrivelmente bem para isso. Sua got us alguns dos mais alto optar em taxas que weve visto em muito tempo. Funciona incrivelmente bem por várias razões. Sua clara e concisa Limitada espaço significa cópia focalizada Toma super-venda fora da equação devido ao espaço limitado Imagem direciona olho espectadores para o seu opt em Great Design Essas 5 coisas são o que contribuem para este ser um molde de página de aterragem maciçamente eficaz que converte como louco . Assista Tutorial Faça o download da The Gorgeous Long Form Ligue a página genérica Às vezes você só precisa de mais cópia em suas páginas opt-in. Isso é especialmente o caso se você quiser suas páginas para classificar mais alto no Google. Chamamos-lhe a deslumbrante página gen principal, porque o nosso designer realmente outdid-se nesta nova página. É impressionante. Parece exatamente como uma página de geração de leads Web 3.0 deve. Esta maravilhosa nova página de destino é perfeita para SEO e classificação mais elevada nos motores de busca Vender para um mercado B2B Surpreender o seu público-alvo com um tipo diferente de opt-in página Dando ao seu negócio uma Web 3.0 olhar e sentir Compartilhar mais conteúdo em sua página e ainda ficando A conversão mais alta Watch Tutorial Faça o download do The New Perfect (wink Wink) Squeeze Page Esta página foi originalmente enviada para nós por Justin Brooke. Ele sistematicamente projetou esta página de destino para ser a página de aperto perfeito. Nossos designers internos de LeadPages adicionaram nossas próprias torções exclusivas à página de Justins para aperfeiçoar esta página perfeita ainda mais. É uma página olhando fantástico que oferece uma seção de prova social no topo para credibilidade instantânea com seus visitantes. O círculo vermelho em torno da seção de benefícios ajuda a chamar a atenção para os maiores benefícios do seu produto ou serviço. Além disso, existem 2 opções diferentes disponíveis para os visitantes para baixar seu ímã principal. Este é um super simples, mas super eficaz opt-in página. Assista Tutorial Baixe o olhar como uma empresa Fortune 500 com esta página de destino Theres um projeto youve provavelmente visto muitas empresas Fortune 500 tipo grande usar em suas páginas de destino. Seu limpo, simples, e seu geralmente uma de suas melhores fontes para ligações em linha da qualidade. É por isso que tomamos este olhar Fortune 500 e otimizado com os mais recentes elementos de design de alta conversão weve encontrado trabalho melhor com base nos milhões de conversões estavam a processar com o nosso software a cada mês. Esta página é projetada ajudar-lhe focalizar em o que é o mais importante a seus prospetos ao eliminar coisas que arent importante. É simples, direto ao ponto, e simplesmente eficaz. Tutorial Watch Baixe o Get Clear em sua mensagem com esta página Squeeze Leonardo da Vinci disse uma vez, Simplicidade é a sofisticação final. Mas o que da Vinci esqueceu de mencionar é que a simplicidade também pode aumentar drasticamente sua taxa de conversão de páginas de destino. Isso é o que nós tínhamos em mente quando criamos o nosso novo modelo Video Squeeze Page. Esta página obriga você a mantê-lo simples, parar de pensar demais e chegar direto ao ponto. Acoplado com o botão mágico da compra esta página simples embala um perfurador poderoso da taxa de conversão. Assista o Tutorial Faça o download do Inspire Your Audience To Take Massive Action Nós construímos o modelo de página de destino que você está prestes a ver para nosso próprio uso. Porque porque em LeadPages nós comemos nosso próprio alimento de cão, como dizem. É por isso que estavam usando este modelo para assinar pessoas para uma nova plataforma estavam abrindo em breve. Mas uma vez que vimos como ótimo que parecia, sabíamos que não poderíamos manter tudo para nós. É por isso que foram lançá-lo para você usar em seu próprio negócio. Use-o para inspirar seu público a tomar uma ação maciça com imagens incríveis e usando a cópia testada e comprovada que vem na página. Assista Tutorial Baixe a página Long Squeeze formulário, bom para SEO Fato do Google: Google adora longa cópia. É a razão pela qual páginas de destino curtas e doces não classificar como alta no Google. É também por isso que o Adwords muitas vezes não vai reconhecer mais curto squeeze páginas. Mas, ao mesmo tempo, seus clientes são mais propensos a responder a páginas com o menor texto possível. Foi comprovado vez e outra vez que uma cópia mais curta obtém os melhores resultados. Veja o problema aqui A cópia curta funciona para seres humanos. A cópia longa funciona para o Google. O Long Form Squeeze Page é projetado para agarrar seus clientes e atenção Googles. Watch Tutorial Baixe o Get Social Proof e opt-ins com esta página deslumbrante Como visto em ABC Fox News Atlanta Business Chronicle Inúmeros testes divididos mostraram que simplesmente adicionando prova mais social como este para as suas páginas gen gen pode aumentar suas conversões. Com isso em mente, nós criamos este novo modelo impressionante thats projetado para dar a sua empresa mais credibilidade e mais opt-ins por marketing sua própria prova social. Esta nova página é para você, se você tem grandes depoimentos que mostram como seu produto ou serviço funciona. Você (ou sua empresa) foi destaque em publicações ou outros meios de comunicação. Você tem um ímã de chumbo fantástico para dar afastado (como um vídeo livre ou relatório) que já tem depoimentos de sua autoria. Sua empresa precisa de mais prova social e você não aproveitou os comentários de clientes ou depoimentos ainda em suas páginas gen gen. Watch Tutorial Baixe a página de destino dos anúncios nativos perfeitos Embora existam muitas maneiras de criar confiança depois que seus clientes potenciais clicam em seu anúncio e chegam à sua página de vendas, queremos apresentá-lo a uma página de destino que lhe permite criar confiança. Antes de seus clientes potenciais mesmo ver sua página de vendas. Esta é a página de destino de anúncios nativos projetada com a ajuda do especialista em anúncios nativos, Charles Kirkland. Às vezes, pode ser mais eficaz enviar tráfego de anúncios frios para uma página projetada para aquecê-los até seu produto antes de enviá-los para uma página de vendas. Usando esta página de destino de anúncios nativos, você pode fazer exatamente isso. Esta página é projetada para mimmick a aparência de sites de notícias como Huffington Post. A idéia é que as pessoas leiam um artigo e, quando chegam ao final da página, elas são encaminhadas a outros artigos semelhantes aos que acabam de ler. Estes artigos, no entanto, são na verdade design de anúncios nativos para parecer artigos no site Huffington posts. É uma maneira fantástica de aumentar suas chances de tráfego estar aberto à sua mensagem antes de chegar à sua página de vendas. Watch Tutorial Faça o download do Drive Audience Engagement Com Esta Opt-in Page As pessoas adoram a oportunidade de testar seus conhecimentos. Em LeadPages, temos provado que fazer uma pergunta e dar às pessoas uma chance de opt-in ver a resposta pode aumentar drasticamente suas conversões. Desde que introduzimos este formato de pergunta-resposta em nossas próprias postagens de blog de teste dividido, os clientes têm solicitado essa função em um modelo. Seu desejo é uma ordem. Este modelo é na verdade um sistema de duas páginas. A primeira página permite que seus leitores para lançar seus votos para a resposta correta à sua pergunta. A segunda página revela a resposta e dá a seus leitores a chance de participar da sua lista. Weve tomou esta função de pergunta-resposta e transformou-o em um novo modelo de página de destino, projetado para envolver seus clientes potenciais, capturar mais leads e impulsionar mais vendas. Tutorial do relógio Faça o download da página de lançamento de formulário longo que constrói sua marca Há momentos em que você pode preferir ter mais cópias e imagens para fins de branding ou SEO. É por isso que criamos um formulário de página de destino de papel livre de forma longa bonito que você pode usar quando você precisa escrever mais cópia sobre seu ímã de chumbo do que o habitual. Com os elementos de design certo, você ainda pode apresentar muitas informações sobre seu ímã de chumbo sem assustar os visitantes de distância. Este modelo foi construído para fazer exatamente isso. Assista Tutorial Baixe o This Blog Home Page Pode 10-20x Seu Blog Opt-ins Metade de 1. Essa é a taxa de conversão típica para a maioria das home pages do blog. Quer as notícias realmente ruins Normalmente, a página inicial do blog é a página mais visitada em todo o seu blog. Se a sua home page do blog é como a grande maioria online, não é otimizado para obter opt-ins. Isso significa que há toneladas de leads perdidos. Para remediar isso, criamos o modelo Home Blog Home itll transformar os leads perdidos em seus subscritores próximos (e potenciais clientes). Esta página é construída especificamente para gerar leads para o seu negócio, ao mesmo tempo, dando aos seus leitores do blog a chance de verificar as suas últimas postagens, enquanto ainda convertendo em uma base regular em 5-10. Assista Tutorial Baixe o modelo de página de destino de aumento de 3x em conversão Este modelo simplesmente funciona Foi mostrado para obter um aumento de 3x em conversões. A razão que este modelo converte tão bem é porque é completamente simples e desobstruído. Não há dúvida de que o usuário está recebendo, ou o que eles devem fazer. Como os usuários da Internet estão se tornando mais conscientes das táticas de marketing, em 2013 estamos vendo tendências inclinadas para a simplicidade e beleza vs complicado e feio. Seu lindamente projetado, por isso tudo vem juntos para dar-lhe um grande impulso em conversões. Assista Tutorial Baixe o modelo de página de destino livre de Charles Kirkland Este pseudo modelo de página de destino de vídeo foi criado originalmente pelo comerciante digital superior Charles Kirkland. Seu teste mostrou uma incrível taxa de conversão de 72. Este modelo funciona tão bem porque cria uma quantidade insana de curiosidade. As intrigas borradas do mapa da mente dando ao espectador quase bastante para ler que optarão dentro apenas para ver o que diz. Weve acoplado este com um processo de 2 etapa opt-in. Com o processo de opt-in de 2 etapas, vimos até um aumento de 30 na taxa de conversão. Além disso, os campos de texto são pré-preenchidos, o que mostrou um outro aumento de 5 na taxa de conversão. Os números não mentem. Este modelo de página de destino é muito eficaz. Assista Tutorial Baixe o Use sua página 404 para construir sua lista A página 404 é geralmente uma página ninguém pensa como sendo uma grande oportunidade para capturar leads e para construir sua lista. Quando as pessoas se encontram em sua página 404, geralmente isso significa que eles vão clicar fora de seu site e youll nunca vê-los novamente. Este modelo foi projetado para minimizar a perda de tráfego e maximizar a criação de lista. Em vez do visitante apenas estalando fora de seu local, aqui theyre apresentado com um opt-em para o que quer que você decide dar afastado. O guarda de visitantes é abaixado como heshe lê a página para descobrir por que eles obtiveram um erro. Como eles continuam a ler, eles lêem a sua oferta e apenas como que youve atingiu-los quando eles estão abertos para ouvir a sua oferta e eles opt-in para obter o que você tem em vez de apenas deixar o seu site nunca voltar. Assista o tutorial Faça o download do Obtenha mais gosta de construir sua lista no Facebook Obtenha mais gostos construir sua lista no Facebook usando esta página. O Made for Facebook Giveaway página foi criada a partir do zero para fazer exatamente isso. Esta página permite que você dê afastado o índice livre do assassino em Facebook ao começar usuários de Facebook a opt-em a sua lista ea gostar de sua página. Sua audiência está já no Facebook, assim que estaria à razão que você deve ser demasiado. O design é simples, mas bonito que ajuda a torná-lo muito OBVIOUS o que você quer um visitante a fazer. Use esta página para começar a criar interações bidirecionais com seu público hoje. Assista o Tutorial Faça o download do modelo de página de recebimento de pouso gratuito logo Obtenha mais gostos crie sua lista no Facebook usando esta página. O Made for Facebook Giveaway página foi criada a partir do zero para fazer exatamente isso. Esta página permite que você dê afastado o índice livre do assassino em Facebook ao começar usuários de Facebook a opt-em a sua lista ea gostar de sua página. Sua audiência está já no Facebook, assim que estaria à razão que você deve ser demasiado. O design é simples, mas bonito que ajuda a torná-lo muito OBVIOUS o que você quer um visitante a fazer. Use esta página para começar a criar interações bidirecionais com seu público hoje. Assista Tutorial Baixe o meu favorito Squeeze página modelo de 2013 até agora Este modelo também é referido como o Squeeze, em seguida, vender página, porque ele faz exatamente isso. Haverá um custo baixo ou item gratuito o visitante adiciona ao carrinho, a fim de obter. O visitante deve então opt-in antes de ser levado para o carrinho para check-out. Isso é incrivelmente poderoso, porque se eles compram ou não você capturou seu endereço de e-mail e você sabe imediatamente whos um comprador e whos um não-comprador. Isto é importante porque saber quem é comercialmente responsivo em sua lista deixá-lo-á saber quem você necessita começar imediatamente acoplar com. Isso também recebe-los no hábito usando seu cartão de crédito em seu site que pode valer dez a vinte vezes mais do que seu item de baixo custo ao longo do tempo. Tutorial do relógio Faça o download do modelo de página de destino para aumentar os rankings do YouTube Este modelo de página de destino foi projetado para aumentar sua classificação no youtube, aumentando a contagem de jogos, aumentando a quantidade de comentários recebidos e a quantidade de assinaturas do canal. O layout direciona os visitantes em uma moda passo a passo para primeiro assinar, em seguida, deixar um comentário, em seguida, opt-in para a sua lista, assim, não só aumentar o seu ranking youtube, mas também a construção de sua lista. Se você fizer qualquer marketing de vídeo no youtube, usando esta página pode aumentar drasticamente seus rankings e fazer maravilhas para o seu negócio. Assista Tutorial Baixe o parar de desperdiçar tráfego com o modelo de página de destino esgotado Quando webinars ou lançamentos são mais, há uma enorme oportunidade perdida para todo o tráfego que ainda pode vir a chegar à página expirou. Com a Página de Destino Esgotada você é capaz de capturar esse tráfego e fazer com que eles optem pela notificação sobre o próximo webinar ou lançamento. Em essência, isso cria antecipação para o seu próximo evento e também permite que você saiba que tipo de interesse pode haver de seu público, porque se eles opt-in você sabe que eles queriam a) comprar o seu produto, ou b) registrar para o seu webinar. Isso significa que a lista resultante é uma lista de compradores. Você nunca pode errar com isso. Watch Tutorial Download The Best AdwordsPPC Página Weve Ever Seen Já foi provado que a publicidade com o Google AdWords pode efetivamente crescer as empresas. Mas se você puder reduzir seu custo por clique, aumente o Índice de qualidade do Google AdWords e aumente sua taxa de conversão geral. Tudo enviando seu tráfego de anúncios para uma determinada página de destino Nosso novo modelo de página de destino do AdWordsPPC fará exatamente isso para você. Desenvolvido por LeadPages em casa pagou gerente de mídia, este modelo de mídia paga é testado e comprovado para converter mais tráfego em vendas para o seu negócio. Assista Tutorial Faça o download do modelo de página de destino PPC aprovado pela AAd Embora muitas páginas sejam otimizadas para conversão, elas não são otimizadas para serem exibidas em redes de anúncios como o Google AdWords e muitas vezes NÃO SERÃO aprovadas para comprar anúncios. Se forem aprovados, seus custos são geralmente muito maiores do que quando você tem uma página otimizada do Google AdWords. Google ama: Conteúdo relevante, útil e original na página Informações relacionadas diretamente com suas palavras-chave Formato limpo e fácil de navegar Transparência e confiabilidade A página de destino do AdWordsPPC permite que você alcance todos esses objetivos com facilidade para obter um melhor negócio ao comprar Publicidades. Com a concorrência se tornando mais feroz no mercado de ebook, é mais importante do que nunca para ter alguma maneira de criar entusiasmo sobre o seu livro, e engajamento com o seu público-alvo. Sem isso você está condenado ao fracasso. Esta página (que também funciona como um minisite) ajuda a reforçar essa interação que pode impulsionar as vendas para o seu ebook, kindle livro, ou mesmo para o seu livro físico. Este modelo da página de destino tem uma seção para você dar afastado um capítulo livre de seu livro assim que você pode enganchar leitores bastante que farão então absolutamente ter que comprar o descanso de você livro para encontrar para fora o que acontece. Seções de mídia social, depoimento e vídeo ajudam a criar a emoção que você precisa para um lançamento bem-sucedido. Assista Tutorial Baixe o Boost Your Rankings em iTunes 2 principais fatores que entram no sucesso do podcast no iTunes é o número de opiniões e número de assinantes. Este iTunes SEO Podcast Landing Page incentiva as pessoas a 1. Assinar seu podcast no iTunes, bem como 2. Rever seu podcast no iTunes. Em troca, você pode oferecer algo de valor para seus assinantes e revisores. Esta é uma maneira simples e poderosa para incentivar ativamente o seu público para ajudá-lo a obter melhores classificações nas categorias de podcast do iTunes. Assista o Tutorial Baixe o Podcast Landing Page 2.0 Se você é um podcaster, há uma maneira inegável de aumentar o tamanho de seu público: Obtenha seu podcast para classificar mais alto no iTunes. É por isso weve acaba de lançar uma versão totalmente nova do nosso modelo de página de destino podcast altamente eficaz que irá aumentar simultaneamente a sua classificação no iTunes E construir a sua lista de e-mail. Esta página foi concebida para obter subscritores e classificações no iTunes, tornando mais fácil para os seus ouvintes avaliar e subscrever. Em última análise, conduzir tanto o seu ranking do itunes, bem como o crescimento da sua lista de e-mail. Watch Tutorial Faça o download do The Welcome Gate 2.0 Deseja taxas de conversão para passar pelo telhado Tente usar o Welcome Gate 2.0. O Welcome Gate 2.0 funciona bem porque não é um pop-up e não irrita as pessoas como pop-ups. Seu não manter alguém do conteúdo que eles vieram para o seu site para ver, mas ainda permite que você capture e-mails de pessoas que estão vindo para o seu site. O Portal de boas-vindas aparece apenas uma vez quando um visitante chega à sua página inicial e não aparece se alguém estiver vinculado a uma página dentro do seu website. Esta é uma ferramenta fantástica para usar com um site cheio de conteúdo grande e útil. Watch Tutorial Faça o download do formulário de pedido Squeeze Page Reforçar o valor do que você está doando, e eliminar kickers pneu com o Order Form Squeeze Page. Esta página não é realmente um formulário de pedido, mas parece ser um guia para as pessoas através do processo de ordenação, a fim de transmitir valor sobre eles. Os únicos campos que você está realmente coletando são o primeiro nome, sobrenome e endereço de e-mail. A página de Squeeze do Formulário de Pedido é fantástica para distribuir conteúdo de pré-lançamento, porque as pessoas costumam preencher o formulário de pedido para obter o conteúdo gratuito. Como o seu lançamento termina geralmente há algo para venda, e uma vez que o seu público já está habituado a preencher o seu formulário de pedido para o conteúdo gratuito, eles serão mais propensos a preencher o formulário de pedido para o seu conteúdo pago. O formulário de pedido Squeeze Page é uma página fantástica para usar para treinar seu público a comprar de você. Watch Tutorial Baixar o Blow Minds com uma bomba de valor A página de aterragem de bomba de valor é para entregar apenas que ir obter insano opt-ins. Com o Value Bomb Landing Page youre capaz de demonstrar visivelmente MASSIVE valor para o seu público-alvo muito claramente, exibindo os vídeos theyll estar recebendo direito sobre a página. Isso mostra facilmente o valor apenas olhando para a página. Ao invés de um vídeo de 1 hora de duração contendo conteúdo valioso, o conteúdo valioso é dividido em vários vídeos e exibidos na página para que um visitante pode rapidamente e facilmente ver que o valor está lá. O imenso valor cria tensão com o visitante porque provavelmente eles não são capazes de assistir todos os vídeos diretamente no local. Eles querem vê-los, mas simplesmente não têm tempo agora. A fim de aliviar a tensão, eles podem opt-in para baixar todos os materiais para consumir em um momento posterior. O Value Bomb Landing Page usa psicologia humana para impulsionar suas conversões. Watch Tutorial Download the Update Drop Uma bomba de valor e pegar assinantes de e-mail Dando afastado livre conteúdo não é nada de novo no mundo do marketing digital. Seu o princípio principal a maioria de comerciantes digitais usam construir nossas listas do email. Então, se todos estão dando conteúdo gratuito, como você se destaca da multidão e ainda levar as pessoas a opt-in Uma maneira grandes comerciantes de nome como Neil Patel da Kissmetrics e ovo louco têm encontrado para fazer isso é tomando o que todos os outros são Cobrando e dando-lo de graça. Esta página gratuita do curso permite que você dê afastado uma bomba do valor maciço para ganhar toneladas de subscritores do email. Experimente hoje. Assista Tutorial Faça o download da página Groupon Inspired Squeeze O Groupon Style Landing Page foi inspirado peloGroupon. Eles têm sido pioneiros no uso dos dois passo opt-in processo que leva o visitante a fazer vários micro-compromissos levando a um grande compromisso de compra. A página de opt-in de duas etapas é uma das melhores maneiras de aumentar as conversões para seu produto ou serviço, uma vez que desarma o visitante imediatamente. Quando as terras do visitante em sua página e doesnt vêem a caixa opt-em típica do email, mas em vez de uma página belamente projetada com um botão da chamada à ação, seus intrigues eles como tentam figurar para fora o que está indo sobre com a página. Quando eles clicam no botão de chamada para ação, eles fazem o primeiro compromisso. Quando a janela pop-up surge para eles para inserir seu e-mail eles fazem um segundo compromisso, digitando seu endereço de e-mail. Se eles dizem sim uma vez, theyre mais propensos a dizer sim novamente. Há uma razão Groupon está esmagando. Este é definitivamente um deles Assista Tutorial Faça o download do AppSumo Inspired Landing Page Em 2012 AppSumo criou uma das melhores páginas de destino weve visto. Com a sua permissão, modelamos esta página de destino depois da que nos chamou a atenção. Ele tem um processo de opt-in de duas etapas que nós amamos tanto. Este dois passo opt-in ajuda a colocar o visitante em uma escada sim, onde se dizer sim uma vez, theyre muito provável que dizer sim novamente, movendo-os através do processo de conversão de uma forma muito desarmante. Quando você quebra o hábito do que as pessoas estão acostumadas a ver quando chegam a páginas de destino usando coisas como um passo dois opt-in eles são mais propensos a prestar atenção para ver o que está acontecendo e menos propensos a pensar que isso é apenas Outra página em que preciso colocar meu e-mail. Quando você pode agarrar sua atenção suas conversões sempre beneficiarão. Assista ao Tutorial Baixe a Página do Evento ao Vivo Utilize este modelo de evento ao vivo para vender mais ingressos para seu evento ao vivo ou virtual, criando não apenas antecipação, mas emoção com seu público. Com seções para mostrar os alto-falantes e o que eles estarão falando sobre o seu evento pode usar sua autoridade para ganhar credibilidade e descrever exatamente o que os participantes irão aprender no seu evento. Você pode facilmente adicionar antecipação com um temporizador de contagem regressiva, exibir detalhes de localização, detalhes do hotel e detalhes de preços com seções facilmente personalizáveis. Esta página tem tudo o que você precisa para promover e vender com sucesso seu próximo evento. Assista Tutorial 404 Opt-in Page Um link quebrado em seu site pode realmente descarrilar sua estratégia de marketing. Para evitar que isso aconteça, você pode fazer uma de duas coisas: Certifique-se de que nada dá errado em seu site, nunca. (Através de algum tipo de campo de força mágico, talvez) Tenha um plano de backup. Esta página 404 opt-in é que plano de backup. Quando alguém se encontra na sua página 404, você pode terminar a conversa e correr o risco de perder esse visitante para sempre, ou continuar a conversa, oferecendo-lhes algo de valor. Pode não ser exatamente o que eles estavam procurando, mas se o seu valor para as chances de visitante são boas theyll tomá-lo. Assista o tutorial Faça o download da página do Ultimate Guide Criando um recurso fundamental que seu público pode se referir e compartilhar não é apenas enorme para a sua credibilidade e autoridade, mas também para o tráfego e opt-ins. Esta Página Ultimate Guide Page Ultimate Chapter Page tornam incrivelmente fácil criar conteúdo de formulários longos que compartilha seu conhecimento com seu público-alvo. Estes tipos de páginas de formulário longo são grandes para SEO também. Assista o Tutorial Baixe a Página do Capítulo do Ultimate Guide Esta Página do Capítulo do Ultimate Guide é o que abriga todo o conteúdo do formulário longo para cada um dos capítulos de seu guia final. Use esta página com a Home Page guia acima para criar um pedaço entrelaçado de conteúdo SEO que mostra a sua autoridade para o seu audience. Watch Tutorial Baixe a página Tiered Preços Você pode construir o mais atraente e cuidadosamente projetado funil de vendas no mundo. E se algum elemento da sua página de preços desligar os clientes, ele pode desmoronar em poucos segundos. Felizmente, você pode melhorar suas chances. Faça exame de algum savvy do projeto, adicione um psychology subtil pequeno, e você começ um modelo do pricing-page que conduza clientes em linha reta ao que você os quer comprar. Weve projetou um modelo deste preço-página para ajudá-lo a orientar seus clientes para escolher um produto e clique no botão comprar tão facilmente quanto possível. Assista o Tutorial Baixe a Página de Recursos do Blog Confira a barra de navegação em seu blog favorito. Você vê um link que diz Resources Heres um segredo sobre páginas como esta. Embora eles realmente estão cheios de recursos úteis, blogueiros normalmente não apenas criá-los para ajudá-lo. Estas páginas são de fato uma fonte significativa de renda passiva. Ao listar os recursos que eles usam, seu público pode ver as ferramentas e também ir comprá-los. Isso é onde esta página vem. Quando eles vão comprar essas ferramentas, o link de afiliados bloggers é o que é usado para vincular a cada ferramenta, em última análise, a criação de outra fonte de renda passiva. Se youre blogging, uma página de recursos como este é um deve ter. Watch Tutorial Faça o download da página do catálogo de comércio eletrônico Os 10 melhores sites de varejo on-line nos EUA terão um total de 250 bilhões de visitantes únicos este ano. E com vendas on-line esperado para top 200 bilhões de dólares, nunca houve tempo melhor do que o presente para criar uma loja de comércio eletrônico de sua preferência. Um dos modelos mais solicitados no LeadPages foi uma página de comércio eletrônico onde nossos usuários podem vender seus produtos. Esta página permite que você faça exatamente isso. Ele tem um design muito elegante para mostrar seus produtos, enquanto a ligação para a página de listagem para exibir detalhes sobre produtos individuais pode criar uma loja de comércio eletrônico completa. Tutorial do relógio Faça o download da página do produto de comércio eletrônico Nunca houve um melhor momento para capitalizar o boom do comércio eletrônico. Esta página de lista de comércio eletrônico permite que você postar todos os detalhes de seus produtos individuais para que as pessoas possam comprá-los. Use-o com a página de destino do comércio eletrônico acima para criar uma loja completa para seus produtos. Watch Tutorial Download FB Advertising Landing Page Esta página é ideal para oferecer um curso gratuito (ou pago) ou qualquer outro produto construído a partir de seu valioso conhecimento. Seus espaços bem definidos permitem que você se encaixa em uma abundância de conteúdo sem a página sentimento desordenado ou alongamento sobre as idades. Assista Tutorial Faça o download do modelo de captura de e-mail simples K. I.S. S. Mantenha isso simples, idiota. Isso é algo que muitas vezes fica esquecido ao tentar comercializar o seu negócio on-line. Muitas vezes removendo a desordem, removendo recursos e removendo detalhes e ter um tremendo impacto. Esta simples página de captura de e-mail criada por LeadPages próprio Jerad Maplethorpe faz exatamente isso. Ele tira tudo o que não é necessário em um opt-in página e só mantém o neccesities. Esta página originalmente estreou no nosso Marketplace LeadPages e rapidamente disparou para o topo da lista quando os modelos foram classificados por taxas de conversão média. Se você quiser ficar claro, e simplificar a sua mensagem. Use este modelo de captura de e-mail simples. Assista Tutorial Baixe o FB Kirk Behrendt Modelo de Marketing Dental No marketing, falamos sobre um monte de números. Número de visitantes do site. SEO ranking. Número de ligações. Essas estatísticas são importantes. Mas para transformar esses números em dólares, você também precisa se concentrar na qualidade de seus leads. O modelo de página de destino é otimizado para capturar mais de seus leads mais valiosos desde o início. Para práticas privadas usando páginas como esta como sua homepage de práticas pode aumentar leads qualificados para sua prática. Dentistas, corretores de imóveis e advogados são apenas alguns dos profissionais tendem a ver grandes resultados deste modelo. Watch Tutorial Webinar Grátis Inscrição Webinar Modelos de Replay página: Download Web 3.0 Webinar página de registro Ninguém gosta de falar com uma sala vazia. Esta página utiliza todas as nossas melhores práticas de design de conversão para tornar esta página uma das nossas páginas de registo de webinar mais eficazes. Com um botão de alta chamada para ação, um contador de contagem regressiva, botões de compartilhamento social e imagens de grande aparência de um único host ou co-hosts esta página foi projetado desde o início para fazer uma coisa aumentar as conversões. Assista Tutorial Faça o download da primeira página de registro do Webinar Nós não construímos Na LeadPages, temos uma longa história de criação e liberação de alguns dos modelos de página de destino com maior conversão que você pode encontrar. Mas isso representa uma primeira para nós: weve lançou um modelo que nós realmente não construímos. Porquê Porque este modelo de página de registo webinar é tão bom que o compramos da agência de design que o criou. Apenas para que pudéssemos dá-lo para você. Esta página de registo webinar tem todos os elementos necessários para impulsionar a antecipação do seu evento. Para uma página de registro de webinar moderna procurando, você não vai encontrar um melhor que isso. Assista o Tutorial Baixe o Modelo de Página de Destino da Taxa de Conversão de 72 Esta Página de Destino de Registro do Webinar 2.0 foi construída do chão para converter. O design é baseado no conhecimento extensivo do projeto da conversão. Tudo na página era colorido, localizado ou dimensionado de acordo com as melhores práticas de conversão. It uses a two step optin process to add to the conversion rate. Unlike most webinar registration pages, an email is all that is required for registration. This adds to the conversion rate as well. Finally, the template comes with prepopulated copy that is tested to convert. This template is a must use for any webinar registration page. Watch Tutorial Download the James Schramkos Record Breaking Landing Page Template This webinar registration page template was created with the help of digital marketer James Schramko. This landing page template plays on peoples need for instant gratification. By showing the blurred out mind map, they can see enough to generate a need to see the rest. The proven two-step opt-in then creates behavioral momentum for them to make the decision to opt-in. Because LeadPages is integrated with GoToWebinar, only an email address is required to register which massively boosts conversions. If youre hosting a business event, this registration template is a tested winner. Watch Tutorial Download the The Long-form Webinar Registration Page This new webinar page is the ideal pattern interrupt to set you apart from everyone else whos hosting webinars online. Unlike traditional registration pages, this new page has plenty of space for longer compelling copy to encourage more attendees to register for your webinars. It also features several copywriting techniques to boost your webinar attendance even further. Watch Tutorial Download the Web 3.0 Webinar Registration This Web 3.0 template was designed from the ground up to beat our best performing webinar registration pages. It takes all of the best elements from our highest converting webinar registration pages and works them into one uber webinar registration page. The blurred out mindmap creates curiosity. The higher call to action button increases click throughs, and the count down time creates the scarcity needed to drive conversions. This page can be used to host a single, or double presenter webinar, and we know this page is going to soon become one of our best converting pages. Watch Tutorial Download the Web 3.0 Webinar Registration Page With Countdown Timer This Web 3.0 webinar registration page delivers a high call to action, which is shown to increase conversions for webinar registrations. Weve pulled design elements from all of our highest converting pages to create this page. It was designed from the get go with conversions in mind. Not only does it have the high call to action which helps drive conversions, but the count down timer works in tandem to create the necessary pressure to get opt ins. This template can also be used as a single or double host webinar. We know youll find that this will be one of your go to pages for webinar registration pages. Watch Tutorial Download the This Next Gen Landing Page 2x Results If you use webinars in your business, you should be implementing this next generation landing page now. We just released one of our most innovative pages yet its engineered to turn every new lead into a potential webinar attendee. At LeadPages, we have already used this new page to double our webinar registrations. This page can do the same for you. This new page is for you if You host webinars in your business, and youre looking to boost registrations for your next one. (Again, this new page already doubled our registrations.) You have been meaning to set up a sales funnel to convert your leads into webinar attendees and clients. (This new page allows you to do that in one step.) You currently have a quick thank you page setup, but its not driving any sales to your business. (This new page can do that in minutes.) Again, this is one of the most innovative pages we have created yetcheck it out now. Watch Tutorial Download the Increase Webinar Registrations This is a very disarming Webinar Registration Page that helps increase registrations. The 2 step opt-in process deviates from the norm by not hitting the visitor in the face with an opt-in right on the page like they are used to seeing. They have to claim their spot then in the pop up window they opt-in to the webinar. What is really powerful is once they opt-in, theyre registered for the webinar. Unlike the usual gotowebinar registration pages that require a first name, last name, and an email address, this page only requires an email address for registration. This fact alone will help boost registrations for your webinars. Watch Tutorial Download the Affiliate Webinar Registration Page If you would like to approach a business associate about doing an affiliate webinar or a JV webinar the Co-Hosted Webinar Registration Page is the page to use. The 2 step opt-in process helps increase conversions by disarming the visitor due to lack of an opt-in form right on the page. When they claim their spot they are then taken to the opt-in form pop up window where they just have to enter their email address to opt-in and register for the webinar. The lack of steps the visitor has to take to register for the webinar drives conversions up as they dont have to enter their first name, last name, and email like normal gotowebinar registration pages. Watch Tutorial Download the Single Host Webinar Registration Page This Single Host Webinar Registration Page is a no B. S. webinar registration page. When you land on this page, there are none of the typical opt-in boxes or big red arrows screaming SIGN UP This is very disarming to a visitor, which will help your conversion rate as the design and layout isnt something theyve seen a million times so theyll pay closer attention. The 2 step opt-in process helps to increase conversions by having a huge claim my spot button just above the fold that is impossible to miss. Once they claim their spot the registration pop up window only requires a visitor to enter an email address to register for a webinar. This is a massive change from the normal registration page that requires a first name, last name, and email address. The lack of fields is always a great way to boost conversions. Watch Tutorial Download the Webinar Replay 2.0 Page What if you could multiply your webinar conversions and sales without doing anything different during the webinar Once a webinar is over, the host usually emails out a link for people to download a recording of the webinar in case they missed the webinar or they simply want to replay it. Weve found, however, that this is an ineffective way to generate additional conversions and sales because there is no incentive for people to immediately view the replay. To help you get your registrants to watch your webinar replay in a way that actually drives sales, use this beautiful Webinar Replay 2.0 Page. This page displays your webinar video, but it will also display a countdown clock that shows visitors how much longer they have to view the replay. This creates a sense of urgency in your audience to actually watch the replay because there is only a finite amount of time they will have to access it, thus helping increase sales and conversions. Watch Tutorial Download the 4-In-1 Landing Page Template For (1) Google Plus Hangouts, (2) Webinar Replays, (3) Video Sales Pages, (4) Video Squeeze Pages This 4-in-1 landing page template is one of our most versitile landing pages weve created. You can use it for Google Hangouts, Webinar Replays, Video Sales Pages, and Video Squeeze Pages. The flexibility of this page is pretty amazing. Almost any element can be turned on, or turned off which provides the ability to customize it for whatever your needs are. This page has a call to action button fade in option. This means that the call to action button will become visible at a pre-determined time so that it corresponds with the call to action in the video displayed on the screen. This has been shown to massively increase conversions when the call to action button appears at the same time youre talking about taking an action in your video. Use chatroll, chatango, facebook comments, discuss comments etc. to instigate discussion and interaction with your audience. Watch Tutorial Download the Increase Exposure And Gain Customer Insight Increase your exposure and address objections people may have about an upcoming launch. The LivestreamUStream Template is a very versatile template. By getting the chance to interact with your market, you get direct insight into things your market likes about your product or service, and also things they might not like as much. This insight is very valuable for a successful campaign. This page can also be used to host free webinars using Google Hangouts. Its a very powerful, and useful template for any marketers arsenal. Watch Tutorial Download the Simple Webinar Registration Page This webinar registration page template, like all good webinar registration page templates, answers the Who, what, where, why, and when. It allows you to give the details of your webinar front and center, while also highlighting why the content youll be covering on your webinar is important. Without highlighting the benefits of your content, people problem wont show up. Use this page to focus on your webinar benefits, and to get people to show up for your next webinar. Watch Tutorial Download the Webinar Page From James Schramko 2.0 Awhile back James Schramko helped us create what has been one of our consistently high converting webinar registration page. Weve since taken that page and added some updates to bring this page into 2015. The same principles that applied to the first page, still apply here. Such as, the blurred out mindmap to build curiosity, the presenter image to help build a connection, and a 2 step opt-in to create behavorial inertia. If youre hosting a webinar, this is a great place to start. Watch Tutorial Download the Co-hosted Webinar Registration Page 2.0 Doubling your webinar hosting fun This template lets you showcase two presenters and surround them with other compelling elements including a bright, numbered what youll learn section and a built-in countdown timer. Download the Single Host Webinar Registration Page 2.0 This webinar page has everything you need to fill your next webinar fast: a countdown timer, vivid calls to action, elegant social share buttons, and space to sum up the highlights of your next online event. Plus, its wrapped in a clean, of-the-minute design with colors that have been shown to convert. Download the Web 3.0 Webinar Registration Page V2 Since the beginning, LeadPages has reinvented the webinar registration process with one thing in mind, conversion rate optimization. Because were always improving even the best of our templates for higher conversions, weve taken one of the highest converting webinar registration pages of all time and updated the look and feel to be even more effective than the original. Pictures of your webinar host make the page more personable and a countdown timer and calendar create a sense of urgency to register. This webinar registration page utilizes conversion design best practices to be one of the most effective webinar registration pages in the LeadPages library of landing page templates. Watch Tutorial Free Sales Page Templates: Download the Check Out The First Web 3.0 Video Sales Page This new Web 3.0 sales page is our most customizable and flexible sales page template yet. It comes with everything you could want to sell your product or service including a proven conversion boosting magic buy button, social media sharing buttons, and an amazing guarantee section. In a web 3.0 landscape this sales page is the one you need if youre selling a product or service. Watch Tutorial Download the Ditch Your Ugly Sales Page For THIS Smart Product Sales Page For a long time, you only had two choices. a) Use a sales page that looks good, but doesnt convert, or. b) Use a sales page thats ugly, but converts really well. At LeadPages, however, weve always strived to bring you sales page templates that offer the best of both worlds: gorgeous, professional-looking design and high conversion rates. Were excited to introduce you to the Smart Product Sales Page: our latest visually-stunning sales page template thats built from the ground up to drive higher conversions. This new page gives you everything you need to boost your sales to both existing subscribers and even cold traffic. Watch Tutorial Download the A Video Sales Letter Page That Converts Recently template author Luke Thomas created a landing page template that caught our eye. Its called the Video Sales Letter Page. After much in-depth landing page research Luke compiled a list of elements found in the most successful VSL pages out there. He found the pages that featured video as well as description boxes for various elements of the offer and testimonial boxes for people who have used the product or service all contribute heavily to the pages effectiveness. When Luke published the page to the LeadPages Marketplace it was an instant hit. Luke generously agreed to sell us the page so we could release a tested and proven page to you. Watch Tutorial Download the Lower Your Customer Acquisition Cost With This Sales Page What if you could lower your customer acquisition cost by 90 Thats exactly what Facebook ads expert Brian Moran did by combining a strategy called bonus stacking with the best sales page weve seen in the last six months. This sales page is unlike any other sales page currently inside of LeadPages. It features conversion elements like a magic buy button and dedicated benefits sections that allow you to stack bonuses on your offer ultimately pushing a prospective customer over the fence. Watch Tutorial Download the The Sales Page We Use When We Have To Get It Right When you run a promotion, sale, or launch, you only get one shot. All of the time and effort you put into creating your product and crafting your offer depends on that one moment when your prospect hits the page. Thats why were giving you an all-new sales page template that ensures youll make that one shot count. Best of all This page is based on a consistently successful strategy weve spent over two years testing and fine-tuning in our own business. You can take advantage of our time, money, and testing spent on this baby to run your next promotion. Watch Tutorial Download the Super Simple Sales Page Template Think about all the marketing you already do to your audience. With every piece of free content, youre already pre-selling your fans and readers on buying your products and services. Now its time to start selling. With that in mind, the super simple sales page is designed to turn all your casual prospects into buyers. This new incredibly simple sales template is perfect for bloggers, email writers, Facebook managers, and anyone else with a raving fanbase whos ready to start selling products. Watch Tutorial Download the Epic Long Form Sales Page With Video Requests have been coming in for quite a while now for extensive long form sales page templates. You asked, and we delivered. Weve used this page quite extensively in our business, and if you need a long form sales page, this is the page to use. This is the first mobile responsive long form sales page (of this quality) that weve seen. It has all the typical areas such as a headline, testimonials, faq, etc. It can be used with or without a video. This page also features our most extensively tested buy now sections. Buy now sections like the one used on this page are the best converting buy now sections we know of. This page is optimized to help you increase your sales from the get go. Watch Tutorial Download the Create A Video Course That Puts Your Sales On Autopilot For over a year, weve used a Video Lesson Page in our autoresponder sequence thats been one of the highest grossing pages in our business. While its worked incredibly well, our designers went back and made major Web 3.0 design upgrades to make it even more effective. This Video Lesson Page allows you to easily create an entire video lesson series you can drip out to your email list. Essentially putting your sales on autopilot. Watch Tutorial Download the Last Months Highest-Grossing Sales Page Template This sales page template works incredibly well for releasing free content to your list. There are several reasons why this engages people so well. This creates a controlled experience for delivering a valuable set of lessons that not everyone is going to receive. In essence creating a video course for how to do something. By bringing them through a course and letting them see the progress they are making in the progress bar it not only provides them with helpful information they can use, it also plays into a persons need to finish what they start. This helps to increase engagement and comfort in dealing with you. In turn making people more apt to buy whatever it is youre selling. Watch Tutorial Download the The Perfect Page To Sell Your Next Book If youre an author or an aspiring author, you need to see this Book Sales Page. This new page is ideal for selling your next Kindle book. Its based on a design from three of the best-selling self-published authors in the business. This innovative page features five different call-to-action buttons so you can sell your book on multiple platforms like Nook or iBooks at once. If youre a Kindle author, we recommend you test this new page immediately to see how it impacts your sales. Watch Tutorial Download the Finally A Mobile Responsive Launch Page This sales page template works incredibly well for releasing free content to your list. There are several reasons why this engages people so well. This creates a controlled experience for delivering a valuable set of lessons that not everyone is going to receive. In essence creating a video course for how to do something. By bringing them through a course and letting them see the progress they are making in the progress bar it not only provides them with helpful information they can use, it also plays into a persons need to finish what they start. This helps to increase engagement and comfort in dealing with you. In turn making people more apt to buy whatever it is youre selling. Watch Tutorial Download the At Last A Long Form Sales Letter Page While trends tend to be for video marketing, the Long-form Sales Letter is a fantastically designed page for a more traditional sales letter. If you dont have authority with your audience, or youre still building it, the Long Form Sales Letter is a great tool to do that with. By giving visitors an option to read andor view your video youre covering all the possible senses and increasing your probability that the visitor will convert. Its mobile responsive and easy to customize to make a great looking Long Form Sales Letter for your product or service. Watch Tutorial Download the A Simple Upsell Page Template That Automatically Boosts Revenue One technique weve found to be really effective is adding an upsell to the checkout process. Weve seen customers double profits by implementing this one simple strategy. We wanted to make this technique as easy as possible for everyone to implement so we created this up-sell page you can add to your checkout process. We think this page works so well because its simple and familiar. When you go to McDonalds, they ask you if youd like to value-size your meal, or when youre at a store, and you buy a few bottles of wine, theyll let you know that youll get a discount if you buy a full case. Pairing a valuable incentive with a friendly ask leads to an incremental increase in revenue. Put this page in your checkout process today. Watch Tutorial Download the Try This Tasty Bonus Sandwich This page is a tasty way to increase conversions by offering a bonus between your sales page, and your checkout page. The Bonus Sandwich is a great page to use to push potential customers over the edge by offering a great bonus to them when they purchase in whatever time frame you specify. The Bonus Sandwich allows you to make Groupon style offers without killing your list. With the countdown timer on the page coupled with a great deal creates a MAJOR sense of urgency to get the deal the original product they were thinking about purchasing. It nudges them through the sale to completion and avoids shopping cart abandonment. Watch Tutorial Download the The ALMOST Perfect Sales Page No sales page is ever PERFECT where things cant be improved, but this one is pretty close. Built in social media icons allow for social proof. Shady companies probably wont have a lot of social proof. Because an opt in is required to see the price of what youre selling it will eliminate the people that have no intention of buying and are only clicking the buy button to see how much it costs. When you require an opt-in before they get the price, you now have a way to follow up with your prospect instead of them just abandoning your shopping cart. Coupled with beautiful design, which has been shown to boost conversion rates, the Almost Perfect Sales Page is definitely a page to use if youre selling a product or service. Watch Tutorial Download the Attention Getting Video Sales Page Peoples attention spans are shorter than ever. Battling that with sales copy can be really difficult. Generally visitors to a sales page will only read a very short amount of copy before skimming the page to find how much something costs. With video sales pages its the same. Theyll click the buy button just to see how much something costs without watching your video. If the price is too much, theyll say no way before youve even had a chance to show them why the need your product. With the Video Sales Page youre able to get them to pay attention to your message by disabling the buy button until the exact time you pitch your product or service in your video. This is so powerful as it wipes out all distractions visitors may have. Theyll see your video, hear what youre saying, and assuming your copy is compelling, ultimately theyll click that buy button. Watch Tutorial Download the Super Effective Video Sales Page Timing is key. In most cases how and when you ask for something determine how successful youll be. On a typical landing page a visitors come and are immediately put on the defensive because they see youre just trying to get something from them. It could be their email address, their precious time, or their hard earned money. It doesnt really matter what it is, but you typically are trying to get something. Without giving something in return first this is very arming. This Video Sales Page allows you to disarm your visitors by displaying nothing other than your sales video on the page until the exact right time. This forces them to watch your video, and (HOPEFULLY) get to know you, hear your message, and get some value out of your presentation. Once that happens and youre giving your pitch an opt-in box, or buy button appears under the video. Since its timed exactly with your pitch visitors are more likely to take your desired action because they have gotten something out the interaction before you ask for something from them. This Video Sales Page is a very powerful tool to use when trying to boost your conversion rates for your product or service. Watch Tutorial Free Thank You Page Templates: Download the Webinar Registration Thank You Page If you have ever hosted a webinar (or Google Hangout) before, then you knowYoure lucky to get even 20 of your registered attendees to show up for your event. That means that an astounding 80 of the people who sign up for your next webinar will never see it. That means 80 wont hear your offer. It means 80 wont become your raving fans after seeing your webinar. Most importantly, it means 80 of your registered attendees wont turn into potential customers. You see the problem here. The Webinar Registration Thank You Page was engineered to get more attendees to actually show up for your next webinar. This one thank you page has four different mechanisms to inspire attendees to show up for your online events. That includes elements that are proven to boost attendance for any webinar. Watch Tutorial Download the Tap Into Word Of Mouth Marketing With This Social Media Thank You Page Theres one page most businesses never get right. And when they dont get it right. theyre squandering one of the best opportunities you can find online. Im talking about the Thank You Page visitors see after opting in to your email list or registering for your webinar. The Invite A Friend Thank You Page will allow you to crush this often missed opportunity. This page allows your new subscribers to quickly share your business with their social networks with a click of a button instantly creating word of mouth marketing. Watch Tutorial Download the Sales Increasing Thank You Page Template This thank you page template will not only help you drive sales, it will stop you from loosing sales. Normal thank you pages are boring and do nothing for your business. What makes this thank you page template stand out is pretty amazing. When someone opts-in to your list, instead of the useless thank you page where the user closes the browser and the opportunity vanishes, they are taken to this thank you page. But the why this works is because the thank you page explains to get the most out of your download they should click to continue and find out more about your product or service. Linking everything all together in a way that makes sense. This helps boost sales by getting them to the sales page much earlier than you normally would be able to. Watch Tutorial Download the 1000 Increase Thank You Page Template Increase the effectiveness of your Thank You Page by 1000 The Thank You Page is one of the most under utilized web page on your website. Most times when someone opts-in to your list they are open to having a conversation with you, but when they come to your thank you page the conversation usually stops at Thank You. This page aims to keep that conversation going by saying more than just Thank You. Having a call to action on your thank you page makes it much more likely that the person will actually take action. Whether it be Like us on Facebook, Register for our next webinar, Purchase our product, or Fill out our survey, people are already in action taking mode and they are much more likely to do it while theyre in that mode and the action is right in front of them. This page is generally more effective than anything you send them that they have to leave the page, go to their inbox, get the mail, and THEN take action to do simply because the amount of work they have to take right from the Thank You Page is much less than taking action from an email you send. This page is a must for any marketer looking to move up to the next level. Watch Tutorial Download the The Worlds Best Double Opt-In Confirmation Page Design is the new copywriting. This page proves it After someone opts-in to your list instead of showing a worthless page to the person, you can show this Double Opt-In Confirmation Page which tells the person exactly what to do in 4 easy steps. With links to check their email, an image of what the confirmation message looks like, etc. there is no doubt what to do, or how to do it. Conversions will go up when using a page like this as your confirmation page because generally people arent used to seeing this type of page, so theyll look at it and read it to make sure they dont miss anything. Ultimately giving you a double opt-in to your list. Watch Tutorial Download the Elegant Download Page Template This all-in-one call to action page (and thank you page) is a simple but versatile template that you could use as a download page or thank you page. This call to action template is perfect for creating a quick thank you page to thank your customers for signing up for your list, for opting into your webinars, or buying your latest product. Or if you need to create a fantastic looking download page to send your audience to a webinar registration page, to give your prospects access to your iTunes podcast, to people to your companys app, and so much more. This is an extremely versatile template you should implement today. Watch Tutorial Download the The Elegant Download Page (Also Doubles As A Thank You Page) This all-in-one call to action page (and thank you page) is a simple but versatile template that you could use as a download page or thank you page. This call to action template is perfect for creating a quick thank you page to thank your customers for signing up for your list, for opting into your webinars, or buying your latest product. Or if you need to create a fantastic looking download page to send your audience to a webinar registration page, to give your prospects access to your iTunes podcast, to people to your companys app, and so much more. This is an extremely versatile template you should implement today. Watch Tutorial Download the Social Share Thank You Page There are three goals for any thank you page you use: A. Your page should confirm the action. You dont want to leave your potential customer stranded and confused about whether or not their action was successful. B. You should take the opportunity to thank them for taking action. Good relationships are all about a healthy balance of give and take. C. Last but not least, the most overlooked function of a thank you page is to continue the conversation. Theres no better time than when someone is on your thank you page to deepen your new found relationship. This social share thank you page template allows you to do just that. This page allows your new list subscriber to share your offer with their friendsaudience while theyre the most excited about the action they just took. Ultimately sending more qualified traffic to your page. Watch Tutorial Free Page Templates: Download the An Under Utilized Marketing Tool You Need To Use The About Me Page is often one of the most visited pages on a site, and is usually overlooked as a powerful marketing tool. After being intrigued by a product or service the visitor usually wants to know more about the person or company. This page allows you to build a connection with your audience which leads to engagement with your audience, more sales, and more conversions. People dont want to do business with giant corporate entities, they want to do business with people. This page allows for that human connection. Watch Tutorial Download the SEO Blog Category Page The SEO Blog Category Page has 2 purposes. 1. Rank in Google, and 2. Convert visitors into subscribers and it will do both of those really well. Its sleek layout and design avoid distracting visitors from wanting to do anything other than read the copy that is on your page, which should lead to them converting. Coupled with good copy, this page ranks and converts as high as any blog weve ever seen. This one is simple, and effective, but oh so powerful Watch Tutorial Additional Free Templates: Get Instant Access To Our Free 4-Step Tutorialforex trading responsive landing pages Increase traffic, sales and conversion of your online Forex trading business with our professional and effective lead capture Forex trading responsive landing page design templates on reasonable price. Nossa geração de chumbo de conversão Forex modelos de design de página de destino de negócios vai impulsionar o seu negócio de comércio on-line, convertendo seu negócio em nível seguinte. Baixe forex trading responsivo modelos de design de página de destino para o seu negócio online sucesso comercial. Navegar forex trading páginas de destino responsivo Categoriesforex trading design da página de destino Aumentar o tráfego, conversão, leads e receita de seu negócio de negociação forex on-line usando o nosso forex trading templates de design de página de destino em preço acessível. Aumentar leva de seu negócio de negociação forex, capturando a qualidade leva através de nossa negociação forex captação captura página de destino design templates. Baixe forex trading modelos de design de página de destino para impulsionar sua conversão de negócios de forex. Responsive forex trading landing page designs here: buylandingpagedesignresponsive-landing-page-designforex-trading Browse forex trading landing page design Categories870 Landing Pages Templates 870 Landing Pages Templates 870 Landing Pages Templates 870 Landing Pages Templates Why do you need a landing page template Simply put, a landing page is a page on your website thats designed to persuade new visitors to take a certain action when they land on it. Maybe you want people to sign up to your newsletter, or to register for updates, or to buy a particular product or service. You set the objective, and then you design your landing page to encourage people to take that action. A single site could use multiple landing pages, each designed for a specific type of visitor and geared towards a different outcome. In fact, companies that increase the number of landing pages from 10 to just 15 see a 55 increase in lead generation . according to this HubSpot report. A well-designed landing page increases conversions . i. e. it persuades more people to take the action you want them to take. If people land on your home page, they may see a variety of different links, blog posts, articles and sidebars. They may click around and learn more about your company, which is good, but they may not stick around . Landing pages, on the other hand, are much more focused on a specific call to action (CTA). So what are the essential elements of a good landing page template Here are the major points to keep in mind: First, successful landing pages are clutter-free . You dont want people clicking off to read other stuffyou want to direct them towards a single action. So everything that appears on the page should be designed with that sole purpose in mind. Second, they have a compelling headline . If you want people to take an action, you need to hook them in by asking a compelling question or offering a solution to a particular problem. Third, they have a prominent image or video that communicates something essential about what youre offeringthis is often called the hero image. Fourth, they establish trust or credibility . often through customer testimonials or guarantees. Visitors to a landing page will be often meeting you for the first time, so you need to build trust very quickly. And finally, effective landing pages always have a clear call to action . Theres just one thing you want people to do, so dont give them any confusing optionssimply tell them what to do, and make it really easy for them to do it. You can create successful landing pages using templates designed with these principles in mind. Youll find that they offer many more features geared towards increasing your conversion rates. Or you can use specific software like Instapage or Unbounce. For more on those, see our Envato Blog post on Creating Professional Landing Pages with Instapage or our Tuts rundown of 10 Popular Unbounce Themes Designed for Conversion . What Is a Landing Page Fundamentals of Effective Landing Page Design WordPress Landing Page Theme Design Trends

No comments:

Post a Comment